Aktivnosti

FESTIVAL IGRE I SMIJEHA

Povodom Međunarodnog dana osoba s invaliditetom koji se obilježava 3.prosinca i Dana volontera koji se obilježava 5.prosinca, sinoć je u Hrvatskom domu održan 7.Vukovarski festival igre i smijeha u organizaciji UZOSIO Golubica.

Što sve mogu Leptirići pogledajte sami…

Djeco bili ste izvrsni i svi zaslužujete poklone 😉

I naravno naša teta Andreja Mandić koja sve radi s puno ljubavi…

MEĐUNARODNI DAN OSOBA S INVALIDITETOM

Procjenjuje se da oko 15% svjetske populacije ili oko milijardu ljudi u svijetu živi s invaliditetom. Polovica njih ne može si priuštiti zdravstvenu skrb, a svi oni se svaki dan suočavaju s brojnim preprekama u svakodnevnom životu i kada pokušavaju aktivno sudjelovati u mnogim ključnim aspektima društva.

Osobe s invaliditetom nemaju jednak pristup prijevoznim sredstvima, obrazovanju, zapošljavanju, kulturi, umjetnosti, gospodarskom, društvenom ili političkom životu. Čak i danas, u 21. stoljeću, nemaju iste mogućnosti i nisu ravnopravni članovi društva.

Međunarodni dan osoba s invaliditetom ima za cilj podići svijest o problemima i položaju osoba s invaliditetom i mobilizirati podršku i aktivno sudjelovanje cijelog društva kako bi im se vratila prava, dostojanstvo i dobrobit i kako bi mogli ostvariti svoj potencijal.
Osobe s invaliditetom su i mogu biti: znanstvenici, slikari, plesači, glumci, sportaši …

Podržimo i pomozimo njihovu integraciju!

ADVENT U VUKOVARU

Pomozite i podržite naš rad kupnjom rukotvorina naše mame Romane Vampovac i volonterke Sanele Mihaljević.

Zahvaljujemo se volonterima Gimnazije Vukovar na podršci i naravno našoj Andreji Mandić koja se uvijek nesebično daje za našu djecu.

OTVORENJE PODRUČNOG UREDA PRAVOBRANITELJICE ZA OSOBE S INVALIDITETOM U OSIJEKU

Leptirići su danas na otvorenju zastupali našu Udrugu te Savez OSice čiji smo članovi.Svečano otvorenje je održano u Hotelu Osijek u dvorani Javor. Nazočne sudionike pozdravila je pravobraniteljica za osobe s invaliditetom gđa Anka Slonjšak, a Područni ured predstavio je pravobranitelj za osobe s invaliditetom gosp. Darijo Jurišić, zamjenik pravobraniteljice za osobe s invaliditetom. Među brojnim uzvanicima bila je i gđa Marija Pletikosa, izaslanica Vlade RH i državna tajnica Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

Vjerujemo da ćemo svi skupa raditi na boljoj kvaliteti života djece s teškoćama u razvoju u svim segmentima njihova života.

SVJETSKI DAN CEREBRALNE PARALIZE

Svjetski dan cerebralne paralize obilježava se u Hrvatskoj sedmu godinu, s ciljem podizanja znanja i javne svijesti o cerebralnoj paralizi. U svijetu živi oko 17 milijuna osoba s cerebralnom paralizom. Osobe s cerebralnom paralizom često su “nevidljive” u društvu i isključene iz zajednice.

Obilježavanjem ovog dana želi se osigurati djeci i odraslima s cerebralnom paralizom ista prava, pristup i mogućnosti u društvu. Podizanje svijesti je prvi korak prema ostvarivanju građanskih prava i uključivanju u društvo osoba s cerebralnom paralizom. Cerebralna paraliza je kompleksan invaliditet koji zahtjeva interdisciplinaran pristup.

ZAVRŠEN PRVI MODUL EDUKACIJE

Naša psihologinja Andrea Bradarić odslušala je prvi modul iz edukacije „Različiti pristupi terapeutske igre u radu s djecom s teškoćama u razvoju“u Centaru za psihoterapiju i edukaciju-Proventus u Zagrebu.

Pokazalo se da u radu s djecom s teškoćama u razvoju stručnjaci nailaze na različite izazove. Ponekad povratna informacija od djeteta nije jasna, ponekad napredak može biti teže vidljiv, dok je ponekad teško uspostaviti adekvatan kontakt s djetetom ili imati uspješnu komunikaciju. Osim toga, ponekad je teško donijeti odluku na koji dio se fokusirati u tretmanu, a i ponekad je teško komunicirati s roditeljima.
Od raznih znanja koja stručnjak ima izazov je odabrati primjerenu intervenciju, kako odlučiti koristiti floortime, terapeutsku igru, art terapiju, nedirektivan pristup ili nešto drugo, kada se fokusirati na kognitivni ili emocionalni razvoj, a kada na socijalne vještine i komunikaciju…
Sve su ovo neki od izazova koji se mogu općenito javiti u radu s djecom, a u ovoj edukaciji fokus je na korištenju znanja iz različitih pristupa terpeutske igre u radu s djecom s teškoćama u razvoju.
Neke od tema koje su se obrađivale su nedirektivan pristup terapije igrom, „Messyplay“, Specifičnosti igre djece s različitim teškoćama u razvoju, Opservacija i procjena igre djeteta s teškoćama u razvoju, Različite strategije poticanja interakcije kroz igru…

4. SAJAM FIZIOTERAPIJE

120 fizioterapeuta, liječnika, medicinskih sestara i ostalih zdravstvenih djelatnika iz cijele Slavonije i Baranje okupilo se na 4. Sajmu fizioterapije u organizaciji Lions kluba Vukovar , OŽB Vukovar i Učilišta Studium.

I naš Marko Krajina – predavanje o senzornoj integraciji…

– NOVO U LEPTIRIĆIMA –

Svakim danom sve više napredujemo!!!

SOUNDSORY SLUŠALICE

Program glazbe i pokreta za mozak i tijelo

Soundsory je multisenzorni program koji poboljšava motoričke i kognitivne sposobnosti.Program se sastoji od posebno dizajnirane glazbe koja je neuroakustički izmijenjena i od niza vježbi utemeljenih na pokretu.
Soundsory je dizajniran da bude siguran, učinkovit i da pomaže svima, a posebno osobama koje imaju:poremećaj iz spektra autizma i razvojne poteškoće, poremećaj senzorne integracije i slušnog procesiranja, kašnjenje u motorici, ravnoteži i koordinaciji, poremećaj deficita pažnje sa ili bez hiperaktivnosti.
Soundsory može imati utjecaj na: shvaćanje uzročno-posljedičnih veza, praksiju i motoričko planiranje, percepciju i snalaženje u prostoru, sposobnost praćenja uputa, čitanje i pisanje te pažnju i koncentraciju.
Glazba je posebno snimljena da naglasi ritam zvukova i aktivira tijelo na pokret. Elektronski je obrađena korištenjem patentiranog dinamičkog sustava filtriranja. U Soundsoryju zvuk se prenosi i zračnom i koštanom provodljivosti što dovodi do jedinstvene i učinkovite stimulacije auditornog i vestibularnog sustava.
Vježbe utemeljene na pokretima tijela su osmišljene da bi pojačale Integraciju mozga i tijela kroz napredovanje u razvoju. Oneobuhvaćaju integraciju primitivnih refleksa, podržavajući i razvijajući svjesnost o tijelu, sposobnost kontrole položaja tijela kao i koordinaciju tijela. Jačajući ove osnovne senzomotoričke vještine, vide se poboljšanja u složenijim kognitivnim funkcijama koje pomažu u učenju.