Zašto su neka djeca/učenici uspješna, a druga nisu? Zašto je vama jedan dan lako raditi, a drugi teško? Stres? Meteoropatija? Bezvoljnost, niska razina motivacije… Znate li kad ste zapeli i trebate odmor? Što tad radite?
I zdrava djeca znaju kad im je potrebna pomoć i to pokazuju svojim ponašanjem. Istraživanja kažu da ne postoje lijena, povučena, agresivna ili ljutita djeca. Postoje djeca kojima nije pružena mogućnost da uče na primjeren način.
S općim razvojem društva, a pogotovo razvojem tehnike i tehnologija, zaboravlja se pokret. Postajemo statični, ograničeni malim prostorom, sjedimo i primamo informacije, tjelovježbom se bavimo gledajući sportske kanale na televiziji, igramo se za računalom…
Igre koje smo se prije tridesetak godina igrali na svježem zraku (lovice, gumi-gumi, penjanje po drveću, školice, različita preskakanja…) svedene su na minimum.
Zato nam je ova edukacija i primjena Brain Gym metode bitna….zato su odabrani različiti ljudi koji će pokret primjenjivati u svom radu sa djecom s teškoćama,ali i bez njih.