EDUKACIJA – PECS

Primarni cilj PECS-a je naučiti funkcionalnu komunikaciju. Kod djece s teškoćama komunikacije prvo se razvija imperativna komunikacija kojom dijete šalje poruku da nešto želi (zahtijevanje) jer je reakcija na takav oblik komunikacije konkretna (dijete dobije predmet, hranu, vodu, aktivnost i sl).

U deklarativnoj komunikaciji (razmjena iskustava, obrazlaganje) posljedica je najčešće socijalna nagrada koja djeci s teškoćama u razvoju u početku poticanja komunikacije nije razumljiva, jasna i opipljiva. Zbog toga se PECS bavi zahtijevanjem kao prvim komunikacijskim ciljem. Postupno djeca sve više reagiraju na socijalnu nagradu i u skladu s tim usvajaju komunikacijske funkcije povezane upravo sa socijalnim reakcijama komunikacijskog partnera.

Podučavanje putem PECSa je lako primjenjivo za stručnjake i za roditelje jer je:

– postupno razrađeno (provodi se u 6 faza)

– provođenje se kontinuirano evaluira

Edukaciju je završila naša Una Zimonja te sa svojim mališanima kreće u nove radne pobjede! 

Comments are disabled.